top of page

Functioneel Beheerder MS 365

Sneek

#1203

Voor onze opdrachtgever de gemeente Súdwest-Fryslân zijn wij op zoek naar een Functioneel Beheerder MS 365.

We zoeken een functioneel beheerder Microsoft 365 die ervaring heeft in de rol van product owner. Kun jij ervoor zorgen dat medewerkers effectief en efficiënt gebruik maken van de mogelijkheden die Microsoft 365 te bieden heeft? Lees dan snel verder, want dan zijn we op zoek naar jou. Als organisatie geloven wij in de kracht van Microsoft 365 om processen te optimaliseren en zo de productiviteit van onze medewerkers te vergroten en de samenwerking te versterken. We zijn bezig met de ontwikkeling van een modern werkplekconcept waarin Microsoft 365 een belangrijke rol speelt. Jij zorgt voor een continue afstemming tussen de behoeften van de gebruikers en de mogelijkheden van Microsoft 365. Je ontwikkelt en implementeert een strategie die gericht is op maximaliseren van de adoptie, productiviteit en samenwerking. 

 

Als functioneel beheerder & product owner Microsoft 365 ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van het gebruik en de adoptie van Microsoft 365 binnen onze organisatie. Samen met je collega’s bepaal je de volgorde, samenhang en het tempo van de in te voeren functionaliteiten. Je brengt mogelijke risico’s voegtijdig in beeld, zodat de organisatie tijdig kan bijsturen en indien nodig risico’s en mitigerende maatregelen kan voorleggen aan de stuurgroep. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inrichten van gebruiksprocessen en opleiden van de gebruikers.

 

Functie-eisen

  • Minimaal een afgeronde opleiding HBO informatiekunde of vergelijkbare studie.

  • Minimaal 5 jaar ervaring als functioneel beheerder in projecten waarbij uitgebreide en recente kennis is opgedaan met het adviseren, configureren en implementeren van M365 (of Office 365) gerelateerde producten, waaronder Exchange (Online), SharePoint (Online), OneDrive, Microsoft Teams en andere relevante (beveiligings-)toepassingen, waaronder aantoonbaar met MIP en DLP. 

  •  Ervaring met het begeleiden van initiatie, ontwerp, inrichting en adoptie van M365/Office 365 gerelateerde processen, functionaliteiten en technologieën.

  • Ervaring met het ontwerpen van processen en het uitdragen van de voordelen van de technologieën.

  • Ervaring in de rol van Product Owner. 

  • Aantoonbare ervaring met het begeleiden en uitvoeren van fileshare migraties naar Office 365. 

  •  Ervaring in het werken in waterval- en Agile projecten.

 

Wensen:

  • De opdracht wordt waarschijnlijk als functie ingebed in onze organsiatie. Dit is op dit moment nog niet zeker. Kandidaat is eventueel bereid om na 1 jaar in dienst te komen

  • Universitair Informatiekunde/Business Informatics

  •  MS Dynamics

  •  MS Powerplatform.

 

Overige informatie

Startdatum: Start 1 maart 2024

Inzet: 36 uur/week

Duur: 12 maanden met optie op verlenging

Locatie: Sneek

 

Ben jij die gedreven Functioneel Beheerder MS 365 die wij zoeken? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar sales@yobs.com. We kijken er enorm naar uit om van je te horen!

 

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jan Tammeling via telefoonnummer 0651403618.

bottom of page