IT Support Engineer
Haren/Groningen
#1169
Functie omschrijving:
Binnen deze fulltime functie ondersteun je samen met je collega’s onze klanten bij ICT-gerelateerde problemen. Je bent aanspreekpunt voor gebruikers of ICT-afdelingen en handelt zelfstandig diverse vragen en verstoringen af. Bij complexere vragen laat je je assisteren door collega ICT specialisten, maar jij blijft in de lead van de oplossing. Zo blijf je leren en jezelf ontwikkelen. Naast support op afstand kan het voorkomen dat je onze klanten op locatie bezoekt voor installatie van hardware, migratieprojecten, het geven van instructies of het uitrollen van nieuwe ICT-diensten.
​
Wat bieden wij aan:
We bieden je een leuke, uitdagende, fulltime functie bij een snelgroeiende professionele ICT-dienstverlener met een goed bereikbaar kantoor aan de A28 bij Groningen.
Naast een goed salaris bieden we jou een prettig kantoor waar behalve professionaliteit ook ruimte is voor leuke dingen, gezelligheid en zelfontplooiing. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden en mogelijkheden voor verdere ontwikkeling zijn uiteraard aanwezig.
​
Functie-eisen:
-
Communicatief en gericht op het leveren van uitstekende service;
-
Minimaal een afgeronde mbo-opleiding met een technische achtergrond;
-
Kennis en enige aantoonbare ervaring met recente professionele Microsoft-producten (Windows Server, RDS, Azure, Intune, Exchange, SQL, Office 365, Active directory etc.);
-
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
-
In bezit van rijbewijs B.
​
Profiel:
Je bent servicegericht, behulpzaam en weet van aanpakken. Je behandelt iedere klant en collega zoals je zelf ook behandeld wilt worden. Je bent duidelijk in wat ze wel (en niet) van je kunnen verwachten. Je bent een initiatiefrijk persoon en wacht niet tot er werk op je afkomt. Je probeert mee te denken over verbetering van de dienstverlening en schroomt niet om hier concreet voorstellen voor te doen.
Je beschikt over relevante ICT-kennis en vindt het leuk om in een professionele ICT omgeving te werken met veel verschillende klanten, omgevingen en technieken. Je vindt klantcontact belangrijk, servicegerichtheid en denken in oplossingen zijn voor jou vanzelfsprekend. Je bent proactief ingesteld en in staat om problemen te signaleren en te voorkomen.
​
De volgende taken zullen primair onder jouw beheer vallen:
-
Ondersteunen en adviseren van gebruikers
-
Werkplekbeheer
-
Installeren, configureren en onderhouden van servers, computers en randapparatuur
-
Ondersteunen bij overige automatiseringstaken
Ben je geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag je sollicitatie en CV. Deze kun je t.a.v. Jan Tammeling sturen via e-mail: sales@yobs.com
Voor meer informatie kun je Jan ook bereiken via 06-51403618
Soort dienstverband: Fulltime, Onbepaalde tijd
Salaris indicatie € 2000 tot € 3200 bruto per maand afhankelijk van kennis en ervaring.