top of page
Helpdeskmedewerker
Zuidbroek
#1149
Hé mensenmens, ben jij klaar voor een nieuw avontuur? Grijp deze kans en wordt helpdeskmedewerker bij het bedrijf! Van een melding over graafschade tot een e-mail over een nieuwe aanmelding, het begint altijd bij jou. Jij bent het eerste aanspreekpunt van je klanten en collega’s, het visitekaartje van de organisatie, een onmisbare schakel in ons bedrijf. Is er nood aan de man? Jij weet precies welke collega daar wel raad mee weet. Moeten er klantafspraken ingepland worden? Laat dat maar aan jou over. Nieuwe bestellingen? Check! Of je nou een rugzak vol ervaring meeneemt of het vak net leert kennen, jouw collega’s helpen je op weg. Is deze functie je op het lijf geschreven? Dan rollen wij graag de groene loper voor je uit!
​
Drie ballen in de lucht
Je kent het wel: ben je net goed op weg met een opdracht of zit je net lekker een serie te valt het wifisignaal weg. Niets vervelender dan dat, toch? Als helpdeskmedewerker kun jij je als geen ander inleven in een probleem of vraag van een klant. Om die klant zo goed mogelijk verder te helpen, is het van groot belang dat je jouw collega’s en hun werkzaamheden goed kent. Op die manier kun je een vraag snel doorzetten naar de juiste persoon. Ben je druk bezig met administratieve werkzaamheden, maar blijkt er een storing te zijn? Dan kun jij razendsnel schakelen, je to-do-lijstje omgooien en je hierop storten. Twee ballen in de lucht; ook die derde kan er nog wel bij. Dat vraagt flexibiliteit, daadkracht en overzicht. In de chaos weet jij de rust te bewaren. Daarbij kun je altijd leunen op je collega’s. En is de rust weer teruggekeerd, dan is er natuurlijk alle ruimte om samen een kopje koffie te drinken en bij te kletsen. Want óók dat vinden wij belangrijk.
​
Werken bij het bedrijf
Verbinding maken we samen. Samen zorgden we ervoor dat we steeds een beetje beter worden. We helpen elkaar en respecteren elkaars verschillen. We durven te vernieuwen en stappen uit onze comfortzone. We houden elkaar scherp en vertrouwen elkaar. Of je nou manager, monteur, projectleider of helpdeskmedewerker bent, iedereen is even belangrijk. Zonder de één werkt de ander immers niet. En ieders deur staat altijd open. Wij weten als geen ander dat het bedrijf alleen door kan groeien, als medewerkers dat ook doen. Van ons krijg je alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Heb je een goed idee, deel ‘m dan! Dat wordt heel erg gewaardeerd. Klinkt allemaal heel serieus? Geen zorgen, want humor zit juist in ons DNA. We houden de sfeer erin en vieren onze successen. Successen waar we samen aan bijdragen. Samen zijn we VIB Netwerken.
Jouw taken
-
Het aannemen van binnenkomende telefoongesprekken en deze doorverbinden naar de juiste collega’s.
-
Het aannemen van boodschappen en deze doorgeven aan de juiste personen.
-
Het invoeren van administratieve gegevens.
-
Het uitvoeren van controlewerkzaamheden.
-
Het maken en inplannen van klantafspraken.
-
Het uitvoeren van ondersteunende administratieve werkzaamheden.
-
Vertrouwelijk omgaan met bedrijfsspecifieke en klantinformatie.
-
Kennis vergaren van de personeelsgids en van het informatiebeveiligingsbeleid en zich hieraan houden.
Wat we je bieden
-
Een goed salaris afhankelijk van ervaring van €2250,- / €2850,- bruto op basis van 38 uur.
-
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals reiskostenvergoeding woon-werk à €0,19 per km en zakelijke ritten à €0,37 per km, 26 vakantiedagen, 13 ADV-dagen per jaar en 8% vakantietoeslag.
-
We zorgen voor alle benodigdheden om je werk goed te kunnen uitvoeren, zoals een werkplek met meerdere schermen.
-
Een plek waar jij volop de ruimte krijgt om jezelf verder te ontwikkelen, opleidingen te volgen en cursussen te doen.
-
Een baan waarin jij jouw kennis en ervaring kunt ontplooien. Jouw input wordt gewaardeerd en brengt ons verder.
-
De vrijheid om initiatief te nemen en de mouwen flink op te stropen, maar ook een plek waar er alle ruimte is om samen te kletsen en een lekker kopje koffie te doen.
-
Een prettige werkplek met een open en eerlijke cultuur. We staan voor elkaar klaar.
Wat we van je vragen
-
Je hebt al wat ervaring in een soortgelijke functie of bent bereid heel veel te leren.
-
Je hebt een MBO niveau-3 opleiding afgerond, bij voorkeur in de richting van administratief medewerker.
-
Jij hebt goede communicatieve skills en spreekt de taal van degene die je tegenover je hebt.
-
Je kunt goed luisteren, bent empathisch en toont oprecht interesse in een klant.
-
Je bent op de hoogte van de vastgelegde kwaliteitseisen, procedures en instructies en voert deze door in je werkzaamheden.
-
Je durft initiatief te nemen en kunt goed zelfstandig werken. Je staat je mannetje en kunt zelf acties ondernemen bij onverwachte gebeurtenissen.
-
Je bent tegelijkertijd een echte teamplayer. Je toont belangstelling voor de werkzaamheden van anderen en ondersteunt anderen waar mogelijk.
-
Je bent bereid mee te draaien in de waakdienst.
​
Interesse?
Ben jij enthousiast geworden van deze vacature? Neem nu contact op voor meer informatie.
bottom of page